Rob Vanoudenhoven moet eigen reclameblokken vullen
vrijdag 3 februari 2006
VTM blijft creatief omspringen met zijn reclameblokken. Televisiemaker Rob Vanoudenhoven zal figureren in de reclamespots die rond zijn nieuwe programma' Robland' worden uitgezonden.
Vlaa
nderen telt ongeduldig af om kennis te maken met het allereerste VTM-programma van Rob Vanoudenhoven. De voormalige ster van productiehuis 'Woestijnvis' staat te popelen om zijn eigen land op te richten met een eigen vlag, munt en zelfs onderdanen. 'Robland' is gebaseerd op het BBC-format 'How to start your own country'.
Voor het eerst in zijn carrière zal Rob kennismaken met commerciële onderbrekingen. Maar VTM of Rob hebben een aardigheidje bedacht om die broodnodig boodschappen toch boeiender te maken. De reclameblokken rond zijn programma worden heuse 'Rob-blokken' waarvoor adverteerders de tv-maker kunnen 'gebruiken' in een bestaande spot. VTM hoopt dat de kijkers op deze manier ook geboeid blijven tijdens de reclamefilmpjes.
Eerder voerde VTM al nieuwe reclameformules in om het bereik van de reclameboodschappen te verhogen. Zo is de 'single spot' op VTM al een enorm succes en experimenteerde KANAALTWEE al met de split screen-techniek.
Bron: VRTnieuws
nderen telt ongeduldig af om kennis te maken met het allereerste VTM-programma van Rob Vanoudenhoven. De voormalige ster van productiehuis 'Woestijnvis' staat te popelen om zijn eigen land op te richten met een eigen vlag, munt en zelfs onderdanen. 'Robland' is gebaseerd op het BBC-format 'How to start your own country'.
Voor het eerst in zijn carrière zal Rob kennismaken met commerciële onderbrekingen. Maar VTM of Rob hebben een aardigheidje bedacht om die broodnodig boodschappen toch boeiender te maken. De reclameblokken rond zijn programma worden heuse 'Rob-blokken' waarvoor adverteerders de tv-maker kunnen 'gebruiken' in een bestaande spot. VTM hoopt dat de kijkers op deze manier ook geboeid blijven tijdens de reclamefilmpjes.
Eerder voerde VTM al nieuwe reclameformules in om het bereik van de reclameboodschappen te verhogen. Zo is de 'single spot' op VTM al een enorm succes en experimenteerde KANAALTWEE al met de split screen-techniek.
Bron: VRTnieuws