National Geographic introduceert nieuwe, overkoepelende huisstijl

zaterdag 12 november 2016

Vanaf zondag 13 november introduceert National Geographic een nieuwe, overkoepelende huisstijl voor de tv-zenders en overige mediakanalen, inclusief het populaire magazine en de Instagram en Facebook-pagina.

Deze nieuwe huisstijl sluit aan bij de koers die een jaar geleden is ingezet toen wereldwijd alle middelen ondergebracht zijn onder National Geographic Partners, een joint venture tussen National Geographic Society en 21st Century Fox, en verstevigt de positie als premium merk in wetenschap, avontuur en ontdekking.


Al 128 jaar stimuleert National Geographic wereldwijd educatie, onderzoek en wetenschap. Samen met inspirerende (inter)nationale avonturiers, ontdekkers, wetenschappers, regisseurs en producenten verkent én verlegt National Geographic fysieke en intellectuele grenzen. De in 2015 opgerichte joint venture is een allesomvattende combinatie van de tv-zenders en overige mediakanalen, inclusief het populaire magazine, de boeken en reizen. Als een sterk wereldwijd merk biedt National Geographic entertainment met een doel. Van de wereldwijde omzet wordt 27% direct terug geïnvesteerd in de Society, om nieuwe kansen en richtingen te blijven ontdekken en/of te begrijpen.

Nieuw logo
National Geographic lanceert vanaf zondag 13 november een nieuwe, overkoepelende huisstijl. Een stijl die past bij de nieuwe koers en ambitie als premium merk in wetenschap, avontuur en ontdekking. Bij deze huisstijl hoort een nieuw logo dat vanaf dan op alle National Geographic kanalen zichtbaar is.


TVvisie Extra



Onze apps

Download onze app op de Google Play Store Download onze app in de App Store

Meest recente

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

'The Voice van Vlaanderen' - finale (VTM)

De vier finalisten zingen nog een laatste keer de pannen van het dak in de hoop het publiek omver te blazen met hun talent en zo de overwinning in de wacht te slepen. Wie wordt de nieuwe 'Voice van Vlaanderen'?

'The Voice van Vlaanderen', om 20.40 uur op VTM.

Dossiers

NU en STRAKS op tv

volledige TVgids
  • 06:00
    Radio2 op VRT 1: Goeiemorgen, morgen!
    07:50
    Journaallus
  • 07:30
    Ketnet Junior
    12:30
    Lentebeelden
  • 08:50
    Karrewiet met VGT
    05:00
    Geen uitzending
  • 08:55
    Super Monsters
    05:25
    Geen uitzending
  • 08:00
    Geen uitzending
    07:10
    Ik vertrek XL
  • 08:50
    Geen uitzending
    11:40
    How I Met Your Mother
  • 01:05
    Geen uitzending
    13:40
    All New Traffic Cops
  • 08:20
    Baywatch
    02:10
    JAG
  • 06:00
    Joe
    09:30
    Geen uitzending
  • 06:00
    TEAM OCHTEND
    04:50
    Geen uitzending
  • 08:55
    CSI: Miami
    05:00
    Geen uitzending
  • 08:50
    Geen uitzending
    02:45
    Sydney Harbour Force
  • 08:55
    The Block NZ
    02:10
    Geen uitzending
  • 08:40
    Dead Asleep
    05:00
    Geen uitzending
  • 06:00
    Herhalingslus
    11:00
    Trends Talk
  • 08:50
    Roger
    06:00
    Nog Even Soezen
  • 08:30
    Taste of Australia met Hayden Quinn
    02:10
    De Wereldkeuken
  • 08:40
    Premier League
    02:00
    Wordt aangekondigd
  • 08:05
    Death in Paradise
    02:05
    Dickensian
  • 08:39
    Goedemorgen Nederland
    02:00
    EenVandaag
  • 08:35
    MAX Geheugentrainer
    02:36
    Nieuwsuur
  • 08:57
    Bernard
    02:31
    Sophie & Jeroen