National Geographic introduceert nieuwe, overkoepelende huisstijl

zaterdag 12 november 2016

Vanaf zondag 13 november introduceert National Geographic een nieuwe, overkoepelende huisstijl voor de tv-zenders en overige mediakanalen, inclusief het populaire magazine en de Instagram en Facebook-pagina.

Deze nieuwe huisstijl sluit aan bij de koers die een jaar geleden is ingezet toen wereldwijd alle middelen ondergebracht zijn onder National Geographic Partners, een joint venture tussen National Geographic Society en 21st Century Fox, en verstevigt de positie als premium merk in wetenschap, avontuur en ontdekking.


Al 128 jaar stimuleert National Geographic wereldwijd educatie, onderzoek en wetenschap. Samen met inspirerende (inter)nationale avonturiers, ontdekkers, wetenschappers, regisseurs en producenten verkent én verlegt National Geographic fysieke en intellectuele grenzen. De in 2015 opgerichte joint venture is een allesomvattende combinatie van de tv-zenders en overige mediakanalen, inclusief het populaire magazine, de boeken en reizen. Als een sterk wereldwijd merk biedt National Geographic entertainment met een doel. Van de wereldwijde omzet wordt 27% direct terug geïnvesteerd in de Society, om nieuwe kansen en richtingen te blijven ontdekken en/of te begrijpen.

Nieuw logo
National Geographic lanceert vanaf zondag 13 november een nieuwe, overkoepelende huisstijl. Een stijl die past bij de nieuwe koers en ambitie als premium merk in wetenschap, avontuur en ontdekking. Bij deze huisstijl hoort een nieuw logo dat vanaf dan op alle National Geographic kanalen zichtbaar is.

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

logo vier logo 4 logo

Anouk en Matthijs hebben last van keuzestress: door hun besluiteloosheid zijn ze al twee jaar op zoek naar een woning. Martijn en co to the rescue! Je kijkt deze zomer naar de Nederlandse versie van het populaire programma 'Blind Gekocht!'.

'Kopen Zonder Kijken', om 20.35 uur op VIER.

Dossiers