VT4 heet 4 miljoen reizigers Welkom Thuis
Met een opvallende 'All Arrivals Brussels Airport Campaign' lanceert VT4 zijn nieuwe baseline Welkom Thuis die vanaf dit najaar het kloppend hart wordt van de zender. Vanaf deze week hangen de Welkom Thuis-campagnebeelden in alle ontvangstzones van de luchthaven van Zaventem.
VT4 wil daarmee alle families en alle Vlamingen, die terugkeren van het buitenland Welkom Thuis heten. Het is de eerste keer dat de ontvangstzone van de luchthaven volledig gebrand wordt. Het is daarmee ook de enige visibele boodschap voor aankomende passagiers tijdens de twee maanden durende zomervakantie. De VT4-campagne in de luchthaven van Zaventem werd gerealiseerd door JCDecaux Airport, de nummer een in de wereld inzake luchthavenadvertenties.
Lokale herkenning ook dit najaar centraal
Thierry Tacheny, CEO van SBS Belgium: 'De keuze om de grote imagocampagne van VT4 te starten in Zaventem ligt voor de hand. Het is onze thuisbasis. Uiteraard zal de campagne dit najaar doorheen heel Vlaanderen uitgerold worden. Zowel op als achter de schermen staat voor de zender consistentie en lokale herkenning centraal. We zullen ook dit najaar opnieuw meer dan één derde van ons aanbod verankeren in Vlaanderen.'
'Vlaanderen Vandaag'
Intussen wordt ook volop gewerkt aan een nieuw dagelijkse VT4-magazine 'Vlaanderen Vandaag' waarin de actualiteit van de dag centraal zal staan. Vorige week maakte de zender bovendien bekend dat VT4 ook alle Club Brugge fans Welkom Thuis heet en in de toekomst prominent aanwezig zal zijn in en rond het West-Vlaamse Jan Breydelstadion.