SBS Belgium en Mortierbrigade werken aan communicatiestrategie VIER en VIJF

woensdag 20 juni 2012

In de aanloop naar en bij de opstart van het nieuwe VT4 en VIJFtv tekent Mortierbrigade samen met SBS Belgium de nieuwe communicatiestrategie uit . De heldere en duidelijk inzetbare strategie van Mortierbrigade werd door SBS geselecteerd voor zowel de lanceringsweken vanaf eind augustus, als de opstart van de communicatie van het VIJF-najaar op 3 september en de start van VIER op 17 september.

Tania Danckaerts, marketingmanager SBS Belgium: 'Wij zijn ervan overtuigd dat Mortierbrigade met zijn ervaring de juiste communicatiepartner is om de vernieuwde zenders VIER en VIJF dit najaar in de markt te zetten. Het team van Jens, hun enthousiasme en vooral de sterke organisatie van het bureau hebben de doorslag gegeven.'


Bij SBS Belgium weten we waar het VIER voor staat, en wat het moet uitademen. VIER wordt een televisiezender die tegelijkertijd heel nieuw en heel vertrouwd aanvoelt. Een zender die exclusief is voor iedereen. De herkenbaarheid van het oude VT4 gebruiken we als springplank om VIER als nieuw merk te lanceren. De samenwerking tussen producent Woestijnvis en zendergroep SBS Belgium verenigt het beste van twee werelden. De kracht, de merkuitstraling en de marketingexpertise van VT4 gaan voortaan hand in hand met de creativiteit, het vakmanschap en de tv-ervaring van een productiehuis vol talent.

VIJFtv heet vanaf september VIJF en krijgt ook een aangepaste look. De Vlaamse vrouwenzender bij uitstek wordt daarmee nog krachtiger en doet dit najaar alle vrouwen weer heerlijk ontspannen, wegdromen en verwonderen.

Unieke kans voor Mortierbrigade
Jens Mortier, managing partner Mortierbrigade: 'Wij zijn natuurlijk enorm blij met de samenwerking tussen SBS Belgium en Mortierbrigade, want dit is een unieke kans. De mensen van SBS Belgium en Woestijnvis gaan voor niets minder dan televisie heruitvinden. En wij zullen hetzelfde doen op het vlak van marketing. Het is echt geweldig dat we kunnen meeschrijven aan dit nieuwe mediaverhaal.'


DOSSIER: Op weg naar een nieuw VT4

volledig dossier

TVvisie Extra



Onze apps

Download onze app op de Google Play Store Download onze app in de App Store

Meest recente

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

Ontdek de programma's van vandaag in onze tv-gids.

Dossiers

NU en STRAKS op tv

volledige TVgids
  • 00:50
    De zevende dag
    08:00
    De Raad van Soekie
  • 00:40
    Nachtlus
    06:00
    Radio 2 op VRT Canvas: sta op met Radio 2
  • 05:00
    Geen uitzending
    08:00
    Annabet zapt terug
  • 16:25
    Verschoten & zoon
    13:35
    Familie
  • 03:10
    Geen uitzending
    10:00
    My Kitchen Rules
  • 00:50
    Geen uitzending
    14:25
    The Goldbergs
  • 00:25
    Geen uitzending
    07:00
    Willy
  • 01:40
    Geen uitzending
    11:05
    Sturm der Liebe
  • 01:20
    Geen uitzending
    06:00
    Joe
  • 11:45
    Achter de schermen
    06:00
    TEAM OCHTEND
  • 05:00
    Geen uitzending
    07:25
    NCIS: Los Angeles
  • 05:00
    Geen uitzending
    08:00
    Two and a Half Men
  • 01:45
    Say Yes to the Dress: Atlanta
    08:00
    Property Brothers
  • 05:00
    Geen uitzending
    13:35
    Cold Case Files: The Rifkin Murders
  • 00:44
    Z-Mediation
    08:00
    Wijzer Wonen
  • 05:48
    Roger
    06:00
    Wordt aangekondigd
  • 22:30
    Snel, Makkelijk & Lekker
    08:30
    Lekker Messy
  • 05:30
    Cheaters
    07:05
    Rosemary and Thyme
  • 01:30
    Below Deck Sailing Yacht
    13:55
    Hudson & Rex
  • 14:00
    NOS het vragenuurtje
    08:00
    NOS Journaal
  • 14:15
    Volle Zalen
    08:00
    Noord-Zuid-Oost-West
  • 01:25
    NOS Studio Sport
    08:00
    Beestenbrigade bingo