SBS Belgium en Mortierbrigade werken aan communicatiestrategie VIER en VIJF
In de aanloop naar en bij de opstart van het nieuwe VT4 en VIJFtv tekent Mortierbrigade samen met SBS Belgium de nieuwe communicatiestrategie uit . De heldere en duidelijk inzetbare strategie van Mortierbrigade werd door SBS geselecteerd voor zowel de lanceringsweken vanaf eind augustus, als de opstart van de communicatie van het VIJF-najaar op 3 september en de start van VIER op 17 september.
Tania Danckaerts, marketingmanager SBS Belgium: 'Wij zijn ervan overtuigd dat Mortierbrigade met zijn ervaring de juiste communicatiepartner is om de vernieuwde zenders VIER en VIJF dit najaar in de markt te zetten. Het team van Jens, hun enthousiasme en vooral de sterke organisatie van het bureau hebben de doorslag gegeven.'
Bij SBS Belgium weten we waar het VIER voor staat, en wat het moet uitademen. VIER wordt een televisiezender die tegelijkertijd heel nieuw en heel vertrouwd aanvoelt. Een zender die exclusief is voor iedereen. De herkenbaarheid van het oude VT4 gebruiken we als springplank om VIER als nieuw merk te lanceren. De samenwerking tussen producent Woestijnvis en zendergroep SBS Belgium verenigt het beste van twee werelden. De kracht, de merkuitstraling en de marketingexpertise van VT4 gaan voortaan hand in hand met de creativiteit, het vakmanschap en de tv-ervaring van een productiehuis vol talent.
VIJFtv heet vanaf september VIJF en krijgt ook een aangepaste look. De Vlaamse vrouwenzender bij uitstek wordt daarmee nog krachtiger en doet dit najaar alle vrouwen weer heerlijk ontspannen, wegdromen en verwonderen.
Unieke kans voor Mortierbrigade
Jens Mortier, managing partner Mortierbrigade: 'Wij zijn natuurlijk enorm blij met de samenwerking tussen SBS Belgium en Mortierbrigade, want dit is een unieke kans. De mensen van SBS Belgium en Woestijnvis gaan voor niets minder dan televisie heruitvinden. En wij zullen hetzelfde doen op het vlak van marketing. Het is echt geweldig dat we kunnen meeschrijven aan dit nieuwe mediaverhaal.'