Mysterieuze liefdesverklaring blijkt reclame voor VTM

maandag 27 augustus 2007

De afgelopen week was Vlaanderen in de ban van enkele mysterieuze spandoeken boven de autosnelwegen. Op radio en internet werd druk gespeculeerd over de liefdesboodschap 'Simon, ik zie je graag, Sara'. De waarheid kwam vandaag aan het licht, de tekst is geen gewone liefdesverklaring, maar een reclamestunt van VTM.

De s

peculatie op radio en het internet (ook in ons forum) was net de bedoeling van VTM. Met deze opmerkelijke reclamestunt wil de zender de hype rond het nieuwe tv-programma 'Sara' aanwakkeren. 'Sara' is de eerste VTM-novelle, vergelijkbaar met de eerder uitgezonden En-reeks 'Emma'. De VTM-versie zou in september iedere werkdag rond 18.30 uur op het scherm komen.

In 'Sara' speelt Veerle Baetens de hoofdrol, het lelijke eendje dat toevallig in de modewereld terechtkomt.

Naast de spandoeken boven de snelwegen vloog er tijdens het concert VTMlive ook al een vliegtuigje met dezelfde boodschap boven het publiek. De volgende dagen volgt er nog een projectie op enkele grote gebouwen in Vlaanderen.

Bron: Het Nieuwsblad

DOSSIER: Het najaar van 2007

volledig dossier

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Klik hier om je in te schrijven

Onze apps

Download onze app op de Google Play Store Download onze app in de App Store

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

'Uit de Kleren' (foto: VTM 2 - © DPG Media 2021)

Aan de hand van opdrachten en vragen via een scherm leren de kandidaten in 30 minuten elkaar beter kennen. Zullen ze na dat half uur hun kleren weer aantrekken of blijven ze nog wat langer in bed om elkaar nog wat beter te leren kennen? De eerste duo's zijn Tori & Niels, Athita & Dean en Angelo en Femke.

'Uit de Kleren', om 21.45 uur bij VTM.

Dossiers