Kijkcijfers: 'De Mol' marktleider op zondagavond op VVA 18-54

maandag 11 maart 2019

Gisteren kregen de kandidaten van het nieuwe seizoen van 'De Mol' een verrassing van formaat: er is nog geen mol gekozen. Spanning alom en dat weerspiegelde zich ook in de erg sterke kijkcijfers.

Aflevering 1 wist maar liefst 953.000 Mollenjagers te strikken, goed voor een heel mooi marktaandeel van 47,2% op de zenderdoelgroep VVA 18-54. Ter vergelijking: in 2018 keken er 1.039.000 kijkers naar aflevering 1 op de dag zelf (48%), in 2017 waren dat er 875.000 (37,7%) en in 2016 lokte het programma 943.000 kijkers (45,3%).

Ook 'Café De Mol' op VIER kon Vlaanderen bekoren later op de avond en haalde 391.000 kijkers (20,9%). Daarmee zit het programma op niveau van vorig jaar: toen keken er 405.000 kijkers (25.5%) na aflevering 1. Ook vóór de aflevering maakten Elodie Ouedraogo en Gilles Van Bouwel Vlaanderen warm voor 'De Mol': 326.000 kijkers (25%).

Bron: CIM TV Noord

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

Doorblader onze nieuwsberichten en kom alle nieuwtjes uit televisieland te weten!

Dossiers