Nieuw logo voor De Warmste Week

donderdag 12 september 2019

Deze winter zit ook De Warmste Week in een nieuw jasje. Naar analogie met de opgefriste look van Studio Brussel, werd ook de bekende vlam van de bekende actie onder handen genomen.

Het nieuwe logo van De Wamste Week is robuuster dan het vorige, met stevige, drukletters. Wie al een actie op het getouw heeft gezet en daarbij nog het oude logo heeft gebruikt, moet echter niet alles opnieuw doen. 'We houden nog steeds even veel van ons oude logo. Maar als je nog niet aan je actie begonnen bent, kan je de nieuwe stijl downloaden op onze website', zo zeggen ze bij Studio Brussel.


De Warmste Week vindt dit jaar plaats van 18 tot 24 december en komt van uit Kortrijk. Vanaf volgende week kunnen alle acties aangemeld worden op de website dewarmsteweek.be.

DOSSIER: De Warmste Week 2019

volledig dossier

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

logo een logo Eén logo

Vijftig jaar geleden leerden de bezielers van Abba elkaar kennen, veertig jaar geleden gaven ze hun laatste concert en twintig jaar geleden werd de musical 'Mamma Mia!' een wereldwijd fenomeen. De bandleden krijgen de kans om hun verhaal te vertellen, een verhaal dat begon nog voor Abba echt is ontstaan. Alle grote hits passeren de revue, afgewisseld met interviews met de vier bandleden en talloze andere artiesten en nooit eerder vertoond beeldmateriaal, onder meer van 'Mamma Mia!'.

'ABBA Forever: The Winner Takes It All', om 21.35 uur op En.

Dossiers