Nieuw logo voor De Warmste Week

donderdag 12 september 2019

Deze winter zit ook De Warmste Week in een nieuw jasje. Naar analogie met de opgefriste look van Studio Brussel, werd ook de bekende vlam van de bekende actie onder handen genomen.

Het nieuwe logo van De Wamste Week is robuuster dan het vorige, met stevige, drukletters. Wie al een actie op het getouw heeft gezet en daarbij nog het oude logo heeft gebruikt, moet echter niet alles opnieuw doen. 'We houden nog steeds even veel van ons oude logo. Maar als je nog niet aan je actie begonnen bent, kan je de nieuwe stijl downloaden op onze website', zo zeggen ze bij Studio Brussel.


De Warmste Week vindt dit jaar plaats van 18 tot 24 december en komt van uit Kortrijk. Vanaf volgende week kunnen alle acties aangemeld worden op de website dewarmsteweek.be.

DOSSIER: De Warmste Week 2019

volledig dossier

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

'De Luizenmoeder' (foto: VTM - © DPG Media 2019)

De Akker houdt haar jaarlijkse sponsorloop. Directeur Erik heeft kinder-hiv als goed doel gekozen en wil van alle scholen uit de buurt het meeste sponsorgeld ophalen, hij is zelfs bereid om zelf ook mee te lopen. Juf Els gaat intussen fanatiek de strijd aan met te veel suiker in de drank en het voedsel van haar leerlingen. Hannah nodigt Ronald uit om samen eens te gaan eten. Karel doet zijn best om zijn dochter Maledieve het meeste sponsorgeld te laten ophalen.

'De Luizenmoeder', om 20.35 uur op VTM.

Dossiers