Kijkcijfers: 'Robland' kan NIET overtuigen
Ondanks de grote reclamecampagne en de kleine mediastorm lijkt het lot van 'Robland' definitief bezegeld. Het eerste VTM-programma van Rob Vanoudenhoven kan de kijker ook na de tweede aflevering niet overtuigen. Integendeel zelfs, Robland' verliest kijkers...
D
e tweede aflevering bereikte amper 511.000 kijkers, goed voor een marktaandeel van slechts 18.9%. De startaflevering haalde nog 673.000 kijkers.
Het wordt nu afwachten hoe VTM zal reageren? Gaat het zijn duur
zondagavondproject roemloos ten onder laten gaan of wordt er
ingegrepen?
VTM lijkt op zondagavond volledig genegeerd te worden
door de
Vlaamse kijker. Ook de voormalig topper 'De Pfaffs' (584.000) verliest een
pak kijkers.
Eén blijft de absolute marktleider met opnieuw schitterende
resultaten voor 'Witse' (1.508.000) en de speciale Kom-op-tegen-Kaner-aflevering
van 'De Pappenheimers' (1.265.000). Opmerkelijk is dat Rob Vanoudenhoven wel kan
scoren bij Eén. Bijna één miljoen kijkers kozen voor de herhaling van 'Alles Kan
Beter' (920.000).
Later op de dag volgt de volledige analyse van de
kijkcijfers van het voorbije weekend.
Iedere ochtend een actueel nieuwsoverzicht in je mailbox?
Schrijf je dan nu in voor 'TV-Visie extra' via dit invulformulier en dagelijks
bij zonsopgang zitten wij in je mailbox. Een aanrader!