Kanaal Z start dit najaar met nieuw lifestyleprogramma
Vanaf dit najaar start Kanaal Z / Canal Z met een nieuw programma in de Z-Lifestyle- rubriek: 'Inventory'. Het wekelijkse weekendprogramma wil een verschil maken in het huidige lifestyle-aanbod op televisie door een andere aanpak in zowel content als visuele identiteit. Thema's als interieur, design, beauty, mode, technologie, food en cultuur worden belicht vanuit originele invalshoeken en gesprekken met gepassioneerde individuën.
De beeldtaal van 'Inventory' onderscheidt zich door een artistieke aanpak en een frisse, speelse esthetiek die de clichés uit de weg gaat.
Z-Lifestyle/Inventory wordt opgevat als een inventaris van de boeiende persoonlijkheden in de creatieve en lifestyle industrie en hun bewogen verhalen. Het tv-magazine van 15 minuten zal telkens vier tot vijf originele reportages bevatten met de focus op inspirerende concepten en de creatie van ervaringen, producten en cultuur waarbij kwaliteit en kennis centraal staan.
Voor de werving van partners voor Z-Lifestyle/Inventory, doet Kanaal Z / Canal Z exclusief beroep op Transfer. De reclameregie biedt vanaf heden partnershippakketten op maat. Deze kunnen bestaan uit spots, sponsoring en branded content.
Over Transfer
Transfer is de eerste en enige reclameregie voor thematische televisie en video in België. Transfer focust op het aanbieden van premium content en werft adverteerders voor zenders als Acht, National Geographic en njam!.
Hoofdaandeelhouder van Transfer is FOX International Channels (FIC), deel van News Corporation.