DPG Media toont engagement voor inclusiviteit tijdens Antwerp Pride
DPG Media zet haar inclusiviteitsambities extra kracht bij tijdens de Antwerp Pride: van een debat over inclusiviteit op de werkvloer en een voorgevel in de regenboogkleuren tot een praalwagen in de Antwerp Pride Parade.
Ook Het Laatste Nieuws, Qmusic, VTM GO en De Morgen zetten de LGBTQIA+ gemeenschap extra in de kijker.
Wie dit weekend in de Antwerpse binnenstad komt, zal ongetwijfeld regenboogvlaggen zien wapperen. De Antwerp Pride viert zijn vijftiende verjaardag met een parade en festivals op verschillende locaties. Het thema van dit jaar, Queertopia, doet dromen van een ideale LGBTQIA+ samenleving.
DPG Media België zet zijn schouders voluit onder het initiatief. HR Strategy Director An Goovaerts: 'Inclusiviteit staat sowieso hoog op onze agenda. Dat is simpelweg onze maatschappelijke verantwoordelijkheid als mediabedrijf, en die nemen we serieus met verschillende initiatieven en werkgroepen. Tijdensde Antwerp Pride geven we de LGBTQIA+ gemeenschap een extra duw in de rug.'
Panelgesprek: Human Rights Day
Vrijdag gooide DPG Media de deuren van de hoofdzetel in Antwerpen open voor een panelgesprek over inclusie op de werkvloer. An Goovaerts schoof aan tafel met onder andere MSC, Deloitte en Agoria.