Kijkcijfers: 2BE scoort met 'M!LF'

'M!LF'-boegbeelden Jan Van Looveren en Philippe Geubels mogen best trots zijn. De tweede jaargang van het comedyprogramma voor én door echte mannen heeft zijn start duidelijk niet gemist. Na de goede start van vorige week steeg de tweede aflevering gisteren door naar een marktaandeel van 21,4% op de doelgroep VVA 18-44. Ruim 319.000 kijkers zagen hoe Axel Daeseleire triomfeerde als échte man. Overblijvers zoals Regi, Erik Van Looy en Koen Wauters krijgen volgende week een nieuwe kans om te tonen dat ze toch uit het juiste hout zijn gesneden.
Ook op het internet is de terugkeer van het 'M!LF' niet onopgemerkt voorbij gegaan : gisteren overschreed de officiële 'M!LF'-pagina de kaap van de 50.000 facebookfans. Maar daar blijft het niet bij : ondertussen rijzen de facebook-groepen van 'M!LF'-fans als paddestoelen uit de grond. Groepen zoals 'Ik wil de Rudy zijn', 'De M!LF TOK-SOK' en 'Zoals het klokje thuis tikt, tikt het ook op café' groeien uit tot een gemeenschap op zich. Het 'M!LF' leeft op het sociale netwerk bij uitstek, zoveel is zeker.
Hét webadres voor de echte man blijft echter de officiële 'M!LF'-website (http://www.2be.be/mlf-2010), waar korte filmpjes met de hoogtepunten van de eerste twee afleveringen druk worden herbekeken. Het populairste filmpje op dit ogenblik is dat met de hilarische bloopers van de eerste aflevering (http://www.2be.be/mlf-2010/items/video/21206.php).
'M!LF'-ers die ook dagelijks aan hun omgeving willen tonen dat ze het M!LF steunen en zich volledig willen onderdompelen in de wereld van het Man! Liberation Front, kunnen vanaf deze week terecht in de gloednieuwe webshop. Naast t-shirts, sweaters, petten, hotpants en de M!LF dubbel-CD 2, vind je er o.a. ook de enige, echte Toksok en de M!LF Filmbox (met DVD’s van Inglorious Bastards, Public Enemies, Fast & Furious en Wanted) terug. Bovendien vragen de trouwe fans van de reeks nu reeds naar extra gadgets. Zo klinkt bijvoorbeeld de roep naar de Rudy-sleutelhanger steeds luider...