Het Belgische Caviar pakt opnieuw uit met vier Super Bowl-spots

Het Belgische productiehuis Caviar zal dit jaar opnieuw zijn stempel drukken op de prestigieuze Super Bowl met vier opvallende commercials.
De Kansas City Chiefs en Philadelphia Eagles spelen op 9 februari in het Caesars Superdome van New Orleans de 59e editie van de Super Bowl, ofwel de finale van het kampioenschap in American football. Deze producties, gemaakt door toonaangevende regisseurs en met steracteurs, benadrukken Caviars impact op de internationale reclamewereld.
'De Super Bowl blijft het ultieme platform voor innovatieve en impactvolle reclamecampagnes', zegt CEO van Caviar Bert Hamelinck. 'Onze betrokkenheid bij deze vier spots benadrukt nogmaals hoe belangrijk expertise en creativiteit nodig is in de sector. We zijn verheugd om jaar na jaar met deze commercials de positie van Caviar op internationaal niveau te blijven versterken.'
Twee van de vier Super Bowl-commercials hebben alvast een teaser gelanceerd. Hellmann’s onthulde vorige week zijn reclamespot met Meg Ryan, Billy Crystal en Sydney Sweeney, terwijl Totino’s een teaser deelde van hun campagne met Tim Robinson en Sam Richardson. De twee overige commercials blijven geheim tot de Super Bowl zelf.
Hellmann’s
Regie: Jake Szymanski | Bureau: VML
Met Billy Crystal, Meg Ryan en Sydney Sweeney
In de Hellmann’s-commercial herenigen Meg Ryan en Billy Crystal na 35 jaar zich in een herinterpretatie van hun iconische scène uit 'When Harry Met Sally'. Het tafereel speelt zich weer af in Katz's Delicatessen, waar Ryan haar sandwich perfectioneert met Hellmann’s mayonaise, wat leidt tot een nostalgische knipoog naar de originele film. Sydney Sweeney maakt een verrassende cameo om de beroemde zin 'I'll have what she's having' te leveren.
Totino’s
Regie: Alice Mathias | Bureau: Dentsu
Met Tim Robinson en Sam Richardson
Totino’s maakt zijn Super Bowl-debuut met een humoristische commercial waarin comedians Tim Robinson en Sam Richardson de hoofdrol spelen. De spot introduceert een buitenaards personage genaamd Chazmo, die samen met de acteurs een komische interactie aangaat over de geliefde pizzahapjes. Deze campagne benadrukt Totino's positie als favoriete 'gameday snack' en markeert General Mills' terugkeer naar de Super Bowl na meer dan een decennium.