Kijkcijfers Vlaanderen
van 21 maart 2016 tot 27 maart 2016

1. EIGEN KWEEK En 1 826 397
2. HET 7 UUR-JOURNAAL En 1 385 065
3. THUIS En 1 359 496
4. TWEE TOT DE ZESDE MACHT En 1 284 365
5. DE MOL VIER 1 275 993
6. IEDEREEN BRUSSEL En 1 137 301
7. IEDEREEN BEROEMD En 1 118 829
8. THE VOICE VAN VLAANDEREN - THE BLIND AUDITIONS VTM 981 512
9. AANSLAGEN BRUSSEL En 954 966
10. WIELRENNEN. GENT-WEVELGEM En 950 072
11. DE ZOO ACHTER DE SCHERMEN En 929 447
12. BLIND GETROUWD VTM 907 035
13. SPORTWEEKEND En 878 915
14. NIEUWS 19U VTM VTM 834 648
15. FAMILIE VTM 793 430
16. HET 6 UUR-JOURNAAL En 776 659
17. KOPPEN En 754 856
18. BLOKKEN En 750 030
19. SPORZA En 731 860
20. FC DE KAMPIOENEN En 731 226

Bron:
CIM TV - North, 02-26h, 4+ &gasten - GfK Audimetrie NV CIM TV - South, 02-26h, 4+ &gasten - GfK Audimetrie NV Specificaties : Programma's langer dan 15 minuten Hoogste kijkcijfers van de week, reclameblokken niet inbegrepen De marktaandelen worden sinds 1 januari 2006 berekend op basis van Totaal TV exclusief gebruik van randapparatuur zoals DVD, VCR, Sinds januari 2010 geldt Live+6 als de nieuwe standaard.
Live+6 is het totaal van het rechtstreeks tv kijken en het uitgesteld tv
kijken op de dag van uitzending tot 6 dagen na uitzending.

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

'Eenzaam' - Anouck (foto: Canvas - © VRT/De chinezen 2019)

Uit recent onderzoek blijkt dat acht op de tien Vlaamse jongeren tussen achttien en vijfentwintig jaar zich regelmatig eenzaam voelen. 'The Connected World' belooft verbinding, maar het tegendeel is waar. Hoe komt het dat zoveel jongeren in onze samenleving zich eenzaam voelen? Wat opvalt bij deze jonge generatie is dat die eenzaamheid heel vaak te maken heeft met de zoektocht naar hun identiteit. Wie ben ik en waar is mijn plaats in deze wereld?

'Eenzaam', om 21.20 uur op Canvas.

Dossiers