Nieuwe slogan Q sounds better with you

maandag 16 september 2019

Na vier jaar You make us Q gebruikt te hebben, gaat Qmusic vanaf vandaag verder met de slogan Q sounds better with you. De wijziging komt tegelijkertijd met een opfrissing van de huisstijl en een update van de website en audiovormgeving.

De baseline vertaalt de filosofie van Qmusic van het centraal stellen van de luisteraars. Marketing manager Jorn Agterberg laat weten: 'Qmusic brengt elke dag plezier, energie en een goed gevoel. Content wordt altijd gemaakt vanuit een optimistische blik en daarbij wordt rekening gehouden met de leefwereld van de doelgroep. Elke seconde, 365 dagen per jaar, staat de ontvanger centraal. Want zonder You is er geen Q, is de gedachte achter de slogan. Dat is wat Qmusic al deed en ook zal blijven doen, alleen verwoorden we het voortaan als: Q sounds better with you.'


Programmadirecteur Dave Minneboo vult aan: 'Naast de nieuwe slogan leggen we ook nog meer de nadruk op hitmuziek. Dit is een logische volgende stap na de komst van de Top 40 en een aanscherping van het format. In de audiovormgeving hoor je dat terug door de zogenoemde music-liner 'Maximum hits'. Deze term komt regelmatig voorbij in de intro van hitmuziek.'

De nieuwe baseline wordt vanaf maandag 16 september in alles doorgevoerd en dat betekent dus ook dat er een update is van de audiovormgeving. De slogan Q sounds better with you zal weer gezongen worden, zoals eerder ook het geval was met de slogan Q is good for you. Met deze slogan bestormde de feelgoodzender in 2005 de Nederlandse markt. In 2015 is gekozen voor een complete vernieuwing van het merk Q en de huisstijl. Het positieve feel good-karakter bleef behouden, maar om de luisteraar nog meer centraal te zetten, veranderde de slogan van het station toen in You make us Q.


TVvisie Extra



Onze apps

Download onze app op de Google Play Store Download onze app in de App Store

Meest recente

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

'Telefacts' - Birgit Van Mol (VTM)

Het online platform OnlyFans bestaat sinds 2016. Het was bedoeld als een platform waar creatievelingen hun content konden delen tegen betaling. Maar plots, mee door corona, werd het razend populair bij sekswerkers. Vijf jonge vrouwelijke sekswerkers die via OnlyFans werken, vertellen openhartig waarom ze kiezen voor hun job. Daar hebben ze zo hun eigen redenen voor. Goed verdienen is een reden, maar sommigen willen op die manier opnieuw controle krijgen over hun eigen lichaam en hoe mensen naar hen kijken.

'Telefacts', om 22.35 uur op VTM.

Dossiers

NU en STRAKS op tv

volledige TVgids
  • 02:30
    Journaallus
    01:00
    Het weer (laat)
  • 23:45
    Nachtlus
    06:00
    Radio 2 op VRT Canvas: Goeiemorgen Morgen!
  • 22:40
    Geen uitzending
    06:00
    Tik Tak
  • 05:25
    Geen uitzending
    07:00
    Jabaloe
  • 03:10
    Geen uitzending
    00:50
    Gestrand op Honeymoon Island - Australië
  • 00:45
    Geen uitzending
    06:00
    Qmusic
  • 01:10
    Geen uitzending
    07:00
    Willy
  • 01:00
    JOE XMAS
    23:50
    Last Christmas At Home
  • 01:20
    Geen uitzending
    06:00
    Joe
  • 05:00
    Geen uitzending
    02:00
    De Tafel van Tine
  • 05:00
    Geen uitzending
    01:05
    FBI
  • 05:00
    Geen uitzending
    01:20
    Cobra Kai
  • 05:00
    Geen uitzending
    01:10
    Send Nudes: Body SOS
  • 05:00
    Geen uitzending
    01:05
    My Life is Murder
  • 00:22
    Herhalingslus
    02:00
    Wordt aangekondigd
  • 05:30
    Simple diy
    05:55
    Sixties To Six
  • 04:40
    Guten Appetit
    01:20
    Winterse Kost
  • 05:15
    Midsomer Murders
    01:35
    The Madame Blanc Mysteries
  • 04:55
    Station 19
    03:25
    The Secret Lives of Mormon Wives
  • 03:10
    NOS Journaal
    01:05
    Pauw & De Wit
  • 01:35
    Nieuwsuur
    01:00
    Ongehoord Nieuws
  • 05:30
    Nijntje & Vriendjes
    01:15
    Bij ons op de Wallen