Yves en JoŽlle in nieuwe bumper van JIM

donderdag 8 november 2007

JIM staat garant voor een originele zenderlook, die erg in de smaak valt bij de doelgroep. Samen met Seven Productions, creatief bureau, zoeken ze steeds ludieke insteken om te communiceren. Zo was er al eerder een rol weggelegd voor Elio Di Rupo, maar ook bij de huidige politieke gebeurtenissen in BelgiŽ kon de jongerenzender niet achterblijven.

De r

ol van di Rupo in een recente JIM-bumper kreeg zoveel positieve reacties dat er werd verder gedacht op het idee. Automatisch kwam JIM uit bij Yves (Leterme) en JoŽlle (Milquet). JIM verving het woord 'TOP' van de slogan 'Everything says you're gonna make it to the TOP' door het symbolische 'NON'.

Het is natuurlijk niet onze bedoeling om hier met JIM een maatschappelijk standpunt in te nemen, maar de bumper komt er in het besef dat ook jongeren bezig zijn met politiek. 'Ongetwijfeld zullen zij de knipoog smaken', aldus Catherine Vaes, persverantwoordelijke van JIM.

We geven je graag een preview van de bumper mee.

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

logo VIER logo

Terwijl de strandredders de drukte in en rond het water in goede banen proberen te leiden, krijgen ze te maken met een man die van de golfbreker is gevallen en niet meer kan opstaan. Inspecteurs Thomas en Marco van de lokale politie in Oostende krijgen een oproep voor een vechtpartij, maar raken niet meteen ter plaatse. De vrijwilligers van de Blankenbergse zeereddingsdienst krijgen melding van een zeiljacht met een afgebroken mast. Er is een gezin aan boord. Hoe sneller ze ter plaatse zijn, hoe beter. Maar de zware zee maakt de reddingsoperatie er niet makkelijker op.

'De Kust is Veilig', om 21.30 uur op VIER.

Dossiers