Yves en Joëlle in nieuwe bumper van JIM
JIM staat garant voor een originele zenderlook, die erg in de smaak valt bij de doelgroep. Samen met Seven Productions, creatief bureau, zoeken ze steeds ludieke insteken om te communiceren. Zo was er al eerder een rol weggelegd voor Elio Di Rupo, maar ook bij de huidige politieke gebeurtenissen in België kon de jongerenzender niet achterblijven.
ol van di Rupo in een recente JIM-bumper kreeg zoveel positieve reacties dat er werd verder gedacht op het idee. Automatisch kwam JIM uit bij Yves (Leterme) en Joëlle (Milquet). JIM verving het woord 'TOP' van de slogan 'Everything says you're gonna make it to the TOP' door het symbolische 'NON'.
Het is natuurlijk niet onze bedoeling om hier met JIM een maatschappelijk standpunt in te nemen, maar de bumper komt er in het besef dat ook jongeren bezig zijn met politiek. 'Ongetwijfeld zullen zij de knipoog smaken', aldus Catherine Vaes, persverantwoordelijke van JIM.
We geven je graag een preview van de bumper mee.