Kijkcijfers: 'De Mol' marktleider op zondagavond op VVA 18-54

maandag 11 maart 2019

Gisteren kregen de kandidaten van het nieuwe seizoen van 'De Mol' een verrassing van formaat: er is nog geen mol gekozen. Spanning alom en dat weerspiegelde zich ook in de erg sterke kijkcijfers.

Aflevering 1 wist maar liefst 953.000 Mollenjagers te strikken, goed voor een heel mooi marktaandeel van 47,2% op de zenderdoelgroep VVA 18-54. Ter vergelijking: in 2018 keken er 1.039.000 kijkers naar aflevering 1 op de dag zelf (48%), in 2017 waren dat er 875.000 (37,7%) en in 2016 lokte het programma 943.000 kijkers (45,3%).

Ook 'Café De Mol' op VIER kon Vlaanderen bekoren later op de avond en haalde 391.000 kijkers (20,9%). Daarmee zit het programma op niveau van vorig jaar: toen keken er 405.000 kijkers (25.5%) na aflevering 1. Ook vóór de aflevering maakten Elodie Ouedraogo en Gilles Van Bouwel Vlaanderen warm voor 'De Mol': 326.000 kijkers (25%).

Bron: CIM TV Noord

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

'Studio Tarara' (foto: VTM - © MEDIALAAN - De Persgroep Publishing 2019)

Met Ricky in rehab kan Christine niet anders dan Jean Van Hoof terug halen voor de belangrijke benefiet 'De 24u van Tarara' ten voordele van Levenslijn. Heel het team staat onder druk. Zelfs kleedster Babs wordt opgetrommeld om mee te spelen in de sketches, tot groot plezier van Jean. Sandra blijft haar tegenspeler vol argwaan in de gaten houden.

'Studio Tarara', om 20.35 uur bij VTM.

Dossiers