Kijkcijfers: 'De Mol' marktleider op zondagavond op VVA 18-54
Gisteren kregen de kandidaten van het nieuwe seizoen van 'De Mol' een verrassing van formaat: er is nog geen mol gekozen. Spanning alom en dat weerspiegelde zich ook in de erg sterke kijkcijfers.
Aflevering 1 wist maar liefst 953.000 Mollenjagers te strikken, goed voor een heel mooi marktaandeel van 47,2% op de zenderdoelgroep VVA 18-54. Ter vergelijking: in 2018 keken er 1.039.000 kijkers naar aflevering 1 op de dag zelf (48%), in 2017 waren dat er 875.000 (37,7%) en in 2016 lokte het programma 943.000 kijkers (45,3%).
Ook 'Café De Mol' op VIER kon Vlaanderen bekoren later op de avond en haalde 391.000 kijkers (20,9%). Daarmee zit het programma op niveau van vorig jaar: toen keken er 405.000 kijkers (25.5%) na aflevering 1. Ook vóór de aflevering maakten Elodie Ouedraogo en Gilles Van Bouwel Vlaanderen warm voor 'De Mol': 326.000 kijkers (25%).
Bron: CIM TV Noord
http://www.vier.be
vier
opvier
Meer artikels over Play4
Meer artikels over Woestijnvis