'Hoe Zal Ik Het Zeggen' valt opnieuw in de prijzen
Het VTM-programma 'Hoe Zal Ik Het Zeggen?' heeft een Gold Media Award gewonnen op het WorldMediaFestival in Hamburg. Het is al de tweede prijs op korte tijd dat het populaire VTM-programma in de prijzen viel.
'Hoe Zal Ik Het Zeggen?' is uitgedacht en uitgewerkt door productiehuis Shelter. In het programma probeert comedian Jens Dendoncker op een heel originele en verrassende manier boodschappen over te brengen aan nietsvermoedende mensen.
Met deze Gold Media Award komt 'Hoe Zal Ik Het Zeggen' automatisch op de shortlist voor de Grand Prix Award, zeg maar de hoofdprijs van het festival. Eerder wonnen ook de Shelter-programma's 'Wat Als?', 'Safety First', 'Benidorm Bastards' een World Media Award in Hamburg.
Vorige week nog werd 'Hoe Zal Ik Het Zeggen' al uitgeroepn tot ‘beste nieuwe comedyformat’ in Cannes. Die prijs wordt elk jaar aan de vooravond van de grote internationale tv-beurs MipTV uitgereikt door het vakblad C21 International.
MEDIALAAN feliciteert de bedenkers Sofie Peeters en Tim Van Aelst en presentator Jens Dendoncker voor het binnenhalen van deze belangrijke prijzen.
In 2010 won Shelter in dezelfde categorie met ‘Benidorm Bastards’ dat nadien een mooie internationale carrière kende.
Bron: VTM.be & Nieuwsblad