Marktaandeel Veronica middagshow met 38% gestegen in één jaar tijd

donderdag 25 april 2019

De Veronica middagshow is in één jaar tijd met 38% gestegen in de kerndoelgroep Man 20-49 jaar. 'Veronica Inside', dat in januari dit jaar van start ging, heeft in de meetperiode februari-maart 2019 een marktaandeel van 5,8% behaald ten opzichte van 4,2% in dezelfde meetperiode in 2018.

Florent Luyckx Radio Director Radio Veronica: 'De Veronica programmering heeft in de afgelopen maanden grote ontwikkelingen doorgemaakt waarbij de passie voor muziek, voetbal en Formule 1 tot nieuwe energie en ideeën bij onze dj’s en enthousiasme bij onze luisteraars hebben geleid. Veronica is een rebels en krachtig merk waar liefhebbers, fans en supporters zich thuis voelen en het spraakmakende 'Veronica Inside' is daarin een belangrijke verbindende factor. Deze nieuwe cijfers zijn een groot compliment voor Wilfred, Niels, Rick, Celine en Jan Joost.'

'Veronica Inside' is van maandag t/m donderdag van 16.00 tot 18.00 uur en iedere vrijdag van 15.00 tot 18.00 uur te horen bij Radio Veronica.

Bron: NLO/GfK, ma-do 16-18 en vr 15-18, marktaandeel 20-49 jaar en Man 20-49 jaar, feb-maart’19 en feb-maart’18

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

'De Kleedkamer' (foto: Canvas - © VRT/Deklat Binnen 2019)

Exact 50 jaar geleden won Eddy Merckx zijn eerste Ronde van Frankrijk. Om dat te vieren, wijdt 'De Kleedkamer' twee afleveringen aan La Grande Boucle. Ruben trekt naar wielerbaan La Cipale, in het bos van Vincennes. Met José De Cauwer, Johan Bruyneel, Dirk Demol en Rudy Pevenage buigt Ruben zich over de vraag wat het betekent om de Ronde van Frankrijk te winnen als ploegleider en hoe ver men moet gaan om die overwinning in de wacht te slepen.

'De Kleedkamer', om 21.20 uur op Canvas.

Dossiers