Marktaandeel Veronica middagshow met 38% gestegen in n jaar tijd

donderdag 25 april 2019

De Veronica middagshow is in n jaar tijd met 38% gestegen in de kerndoelgroep Man 20-49 jaar. 'Veronica Inside', dat in januari dit jaar van start ging, heeft in de meetperiode februari-maart 2019 een marktaandeel van 5,8% behaald ten opzichte van 4,2% in dezelfde meetperiode in 2018.

Florent Luyckx Radio Director Radio Veronica: 'De Veronica programmering heeft in de afgelopen maanden grote ontwikkelingen doorgemaakt waarbij de passie voor muziek, voetbal en Formule 1 tot nieuwe energie en ideeën bij onze dj’s en enthousiasme bij onze luisteraars hebben geleid. Veronica is een rebels en krachtig merk waar liefhebbers, fans en supporters zich thuis voelen en het spraakmakende 'Veronica Inside' is daarin een belangrijke verbindende factor. Deze nieuwe cijfers zijn een groot compliment voor Wilfred, Niels, Rick, Celine en Jan Joost.'


'Veronica Inside' is van maandag t/m donderdag van 16.00 tot 18.00 uur en iedere vrijdag van 15.00 tot 18.00 uur te horen bij Radio Veronica.

Bron: NLO/GfK, ma-do 16-18 en vr 15-18, marktaandeel 20-49 jaar en Man 20-49 jaar, feb-maart’19 en feb-maart’18

TVvisie Extra

Ontvang onze dagelijkse nieuwsbrief in je mailbox.

Meest recente

Loading

Multimedia SPOTLIGHT

Kijktip van de dag

TVV Familie 2019 Kürt Rogiers (Lars), Sandrine André (Véronique) in 'Familie' (foto: VTM - © DPG Media 2019)

Mathias, Vronique en Lars likken hun wonden na de dramatische gebeurtenissen op de kliffen van Cap Blanc-Nez. Stefanie staat doodsangsten uit nu ze in handen is gevallen van pyromaan Elias. Hij ziet maar n uitweg: zijn enige getuige uitschakelen. Alfons doet een verrassende ontdekking. Guido spreekt duidelijke taal tegen Emma.

'Familie', om 20.00 uur op VTM.

Dossiers